Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy menet...

Egy menet...

Boldog Karácsonyt!

2014. december 28. - Eperfal

December 24-e. Délután 2. Ülök a nappaliban, bámulom a karácsonyfát. Meghitt. Felhívnék pár havert, de biztos mind elfoglalt. Beleharapok egyet a helyi ABC-ben vásárolt, diós beiglibe, mikor is egy már jól ismert érzés a számítógép felé csábít. Lepörgetem a mail-jeim. Hirdetések, spam, egy csomó szemét. De hopp! A....79 felhasználó csevegne veled. A link-re kattintva egy pillanat alatt az oldalon találom magam. Már jöhetnek is A....79 felhasználó képei. Barna rövid haj, apró cicik, szép popsi, arc eltorzítva. Hm... Épp nem online. Gyorsan rittyentek egy levelet, ami egy ilyen oldalon pont átlag, vagy az alatti. " Kedves A....79! Szívesen csevegnék.... 28 éves fiú.... Majd írj.... Elküldve. Szörfözgetek. Videók, cikkek, blogok. Eltelt már du 5 is. Visszamegyek az oldalra. Nézem a levelek listáját. Nincs új. Elküldöttek. Elolvasva. Hm... A....79 felhasználó online. Írok neki még 1x. Kicsit kevésbé sablonos levél, dicsérem a képeit, kíváncsiskodom az életéről, kellemes ünnepek, stb. Pár perc után válasz érkezik. -Köszönöm a jó kívánságokat, sablon, sablon, Mit csinálsz épp? - A kérdés mindig jó. Párbeszédre sarkall. Levél, levelet követ. Kiderül, hogy Szombathelyi, és Pesten van családi látogatáson. Nagyon unja. Én is ezt tenném. 2 órát beszélgetünk. (Máskor nem beszélgetnék ennyit, de karácsony van, kell a romantika.) Találkozna . Ezt szeretem, kezdeményez, lényegre tör. Eddigiekből nem derült ki, de nem egy "egyszerű" társkereső oldalon csevegünk, és nem is először. A találkát 9-re beszéltük meg a Deákon. Pár utcára lakom, bevált találka hely. ;) A hátralévő kis időt kihasználva gyorsan leszaladok egy üveg pezsgőért, letusolok, rendbe szedem magam. 21 óra Deák. Jó pár percet késve megérkezik A....79, innentől kezdve Anita. Egy hosszú, sötétbarna szőrme kabát volt rajta, sötétbarna leggings, piros csizma és sapka. Csinos, alacsonyabb mint gondoltam, de pont azt szeretem. Szeme zöld, ajkai vékonyak; szinte rögtön beleharaptam volna. Kis séta, beszélgetés és a közhelyes -Itt lakom a közelben, nem ugrasz fel?-  De ő is ezt várta. Megérkezünk. Séta a 2.-ra. Belépünk az ajtón. Kabátok le. Ő a mosdóba én a konyhába. Előveszem a mélyhűtőből a pezsgőt. Épp jó. 2 pohár. Mire kilép, már töltök. 2-2 pohárral épp elég, nem részegedni akarunk. Melege van. Leveszi a pulóverét, alatta egy rövid ujjú testhez simuló póló. Nincs rajta melltartó, mondjuk nem is kell. Apró, kerek mellei feszesek. Meg is dicsérem. Bókolok neki. Mentegetőzik a mérete miatt, nincs miért. - Nagyon szívesen megmarkolnám.- mondtam. Az ajkába harap. Ezt igennek veszem. Felállok, mögé lépek. Karjai alatt átnyúlva megfogom a melleit, csókolom, harapom  a nyakát. Nagyokat sóhajt, közben a körmeit végighúzza a combomon, és megfogja a farkam. Megfordul, megcsókol, harap. Nagyon vad. Szinte egy mozdulattal lerántja rólam a pólóm. Nem először csinálja. Én is követem. Végre a számba vehettem a gyönyörű melleit. Finom hegyes mellbimbói vannak, el sem akarom engedni. Államnál fogva felhúzza a fejem és örülten csókolni kezd, közben a gombolja le rólam a farmert. Lent is van. Átölelem a derekát, felemelem és az ágyhoz viszem. Beleborítom az ágyba és azonnal veszem is le róla leggings-ét. Piros csipkés francia bugyi. A fejembe lát, de már nem kell, azonnal leveszem. Végig simítom a combját a hasát. Álomszép puncija borotvált. Finoman végig simítom, majd odahajolok, belecsókolok, és már kezdem is nyelvvel izgatni. Mély levegőket vesz, egyre durvábban túr a hajamba. Finomban becsúsztatom egy ujjam, és még egyet. Felszisszen. Óvatosan mozgatom. Ki-be, egyre gyorsabban. Látom, ahogy markolja lepedőt. Egyre szaporábban veszi a levegőt, érzem ahogy emelkedne, az arcommal szorítom. Érzem a puncija finom illatát, már olyan nedves.... Egy pár pillanat és érzem, ahogy szorít. Felnyög, szinte ordít. Nagyot élvez. Imádom. Egy pillanatot sem pihen, szinte felránt az ágyra, már tépi is le az alsóm. Szinte kettőt sem húzott rajta, azonnal bekapja. Észveszejtő amit csinál. Nem kell irányítani. Isteni látvány, ahogy a farkam teljesen eltűnik a kicsi szájában. Már mosódik a sminkje, de még lent tartja. Nem bírom tovább, felhúzom csókolom. Tiszta nyál és könny az arca. Feltérdel az ágyra és hátra néz. (Kaphatnék szebbet karácsonyra?) Egy pillanatig sem töprengek, rögtön beledugom a farkam tűzforró puncijába. Olyan szűk... hatalmasnak érzem magam. Hátrahúzom a kezeit, úgy dugom hátulról egyre gyorsabban. Emeli a fejét, hogy csókoljam. csak a fülét érem el azt harapom. Megremeg. Érzem ahogy egyre jobban és jobban szorít. Látni akarom az arcát amikor élvez. Gyorsan megfordítom hanyatt fektetem az ágyon, a lábait felhajtom. Mint egy tornász, szinte majdnem a szájába is tehetném. Odahajolok hozzá, csókolom. Érzem ahogy szorít, ez kell neki! Egyre gyorsabban pumpálok, beleharap az ajkamba, végig karmolja a hátam, felsikít. Igen, ez kellett. Érzi, hogy már  nekem sincs sok hátra. Megfordulunk, most én vagyok alul. Gyorsan odaguggol a farkamhoz, bekapja. Körbe-körbe simogatja a nyelvével. Úgy élvezem, alig kapok levegőt. Jobb lábát átveti a 2 lábam felett, most a 2 lábam felett térdel, nekem háttal. Hátra néz és rám mosolyog. Hátra nyúl a két lába között, megfogja a farkam és szépen beigazítja. Popsiba. Óvatosan, lassan, egészen rácsúszott. Néha fel-fel sóhajtva. Még egy perc se telt bele érzem, nem bírom tovább, talán egy párat ha mozdított a csípőjén. Megmarkoltam a derekát, megszorítottam, hátranézett, látta, hogy végem. Hirtelen begyorsított. Élvezte ahogy kifacsar, és én is akartam, hogy élvezze. Az egészet mind beleengedtem. Mozdulni sem bírtam. Láttam rajta, hogy elégedett magával és  velem is. Egy dögös csaj, és egy nagyszerű éjszaka. Ez volt az idei karácsony.

       

A bejegyzés trackback címe:

https://egymenet.blog.hu/api/trackback/id/tr917017067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása